Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ керівника апарату
Ярмолинецького районного суду
25 квітня 2025 року № 2/02-07
Порядок
роботи зі скаргами державних службовців
Ярмолинецького районного суду Хмельницької області
щодо можливого порушення наданих їм Законом України «Про державну службу»
прав або виникнення перешкод у реалізації права на державну службу
(за статтею 11 Закону України «Про державну службу»)
І. Загальні положення
У цьому Порядку визначено процедуру розгляду скарг державних службовців Ярмолинецького районного суду Хмельницької області щодо можливого порушення наданих їм Законом України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» (далі – Закон № 889) прав або виникнення перешкод у реалізації права на державну службу у Ярмолинецькому районному суді Хмельницької області.
ІІ. Подання скарги державним службовцем
Скарга подається особисто або надсилається поштовим відправленням із описом вкладення та повідомленням про вручення, або на загальну електронну скриньку суду. У разі надсилання скарги відлік строку її розгляду розпочинається з моменту фактичного отримання її судом.
найменування посади та власне ім’я, прізвище керівника державної служби, якому подається скарга;
інформацію про державного службовця (прізвище, ім’я та по батькові
(за наявності), найменування посади, зворотна адреса);
факти, що призвели до порушення прав державного службовця, встановлених Законом № 889, або створили перешкоди у їх реалізації, інші обставини, що підтверджують викладені факти;
посаду особи, дії (бездіяльність) якого (якої), на думку державного службовця, призвели до порушення наданих Законом № 889 прав або створення перешкод у реалізації таких прав;
за наявності ‒ рішення або копії рішень, які приймалися з цього
(або пов’язаного з ним) питання за зверненнями державного службовця раніше, а також копії інших документів, що можуть свідчити про порушення прав державного службовця;
вимогу про поновлення прав та/або усунення перешкод у їх реалізації.
Якщо державний службовець ставить вимогу про утворення комісії для перевірки викладених фактів, про це також зазначається у скарзі.
III. Комісія для перевірки викладених у скарзі державного службовця фактів
- працівники, визначені керівником державної служби з числа державних службовців апарату суду;
- представники державного службовця, визначені ним із числа державних службовців апарату суду.
- наявність порушення певного, з числа передбачених статтею 7 Закону № 889, права (прав) або створення перешкод у їх реалізації із відповідним обґрунтуванням та посиланням на положення відповідних нормативно-правових актів;
- рекомендації щодо заходів, спрямованих на поновлення прав державного службовця та/або усунення перешкод у їх реалізації.
IV. Розгляд скарги та прийняття рішення керівником державної служби
Інформація або документи, надіслані поштою, в тому числі електронною, чи шляхом передачі з використанням інших засобів зв’язку вважаються такими, що доведені до відома державного службовця на п’ятий календарний день з моменту їх відправлення.
V. Порядок оскарження
У разі неотримання обґрунтованої відповіді на скаргу в установлений частиною третьою статті 11 Закону № 889 строк або незгоди з відповіддю керівника державної служби державний службовець відповідно до частини четвертої статті 11 Закону № 889 може звернутися з відповідною скаргою до суду.